Felsőoktatási szakképzés
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Felsőoktatási szakképzés by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
- ItemRestrictedMarketingkommunikáció: kommunikációs stratégiák, eszközök és kreatív-tervezés(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Csaba Gábor
- ItemRestrictedFenntarthatóság és marketing(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Bárdos Györgyi
- ItemRestrictedAz interkulturális tényezők szerepe a hazai vállalkozások működésében.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Galambosi Fanni
- ItemRestrictedTémaválasztás: Nyomtatott könyv kontra elektronikus könyv: az olvasási szokások változásainak vizsgálata a digitalizáció térhódításában - Dr. Kővágó Györgyi(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Berszán Dorottya Kármen
- ItemRestrictedMarketing-menedzsment: a marketing funkció és a marketing-mix menedzsmentje egy szervezetben.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Borda Fruzsina
- ItemRestrictedKommunikáció krízishelyzetben. A válságkommunikáció működésének elemző bemutatása gyakorlati példákon keresztül.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Gersei Tünde
- ItemRestrictedEgy választott vállalat/intézmény folyamatainak, tevékenységeinek elemzése – a tevékenység menedzsment, minőségmenedzsment és /vagy lean menedzsment eszköztárát felhasználva.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Iványi Anikó
- ItemRestrictedMarketing-menedzsment: a marketing funkció és a marketing-mix menedzsmentje egy szervezetben.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Petrán Nikolett
- ItemRestrictedMarketingkommunikáció: kommunikációs stratégiák, eszközök és kreatív-tervezés(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Balázs Bence
- ItemRestrictedFenntarthatóság és marketing(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Bognár Bálint János
- ItemRestrictedA sikeres üzleti tárgyalás elméleti háttere és gyakorlati technikái.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Suha Adrienn
- ItemRestrictedA reklámok nyelve és képi világa.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Juhász Jácint
- ItemRestrictedKoronavírus gazdasági hatásai 2020-2022-ben(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Szabó Levente
- ItemRestrictedMarketingkommunikáció: kommunikációs stratégiák, eszközök és kreatív-tervezés(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Clement József Benjámin
- ItemRestrictedEgy szabadon választott szervezet belső kommunikációjának vizsgálata, saját kutatás alapján. (Kommunikációs audit.)(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Batiz Ádám
- ItemRestrictedKörnyezettudatosság szerepe a kereskedelemben(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Mészáros Petra
- ItemRestrictedEgyéb téma - Dr. Pónusz Mónika Ágnes(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Fehér András Bernát
- ItemRestrictedReklámok és hatásuk a társadalomra - Dr. Kozma Tímea(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Biacs Veronika
- ItemRestrictedKommunikáció krízishelyzetben. A válságkommunikáció működésének elemző bemutatása gyakorlati példákon keresztül.(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Kovács Dorottya
- ItemRestrictedMarketingkommunikáció: kommunikációs stratégiák, eszközök és kreatív-tervezés(Károli Gáspár Református Egyetem, ) GESZK; Károli Gáspár Református Egyetem; Kováts Viktória